lördag 16 juni 2012

The woman in black.

Jag har precis skrikit halsen av mig utav att ha kollat på "The woman in black", fy fan säger Jag bara!
Läskig i sig är väl inte filmen, men Jag fixar inte riktigt det där när saker bara ploppar upp här och var utan förvarning, då skriker Jag i ren panik. Jimmy stackaren blev halvt panikslagen av mina "dödsskrik" ikväll då de var värre än vanligt.



Filmen i kort handlar om en advokat (den här advokaten spelas av Daniel Radcliffe, vilket som gör att man har lite svårt för att ta grabben på allvar i början då man bara ser han framför sig som Harry Potter med ett larvigt trollspö och klotrunda brillor) som besöker en mindre avlägsen by för att ordna upp ett dödsbo.Väldigt snabbt förstår advokaten att inte allt står rätt till i den lilla byn då ett kvinnligt spöke terroriserar alla invånarna.

Så mycket mer går det inte att skriva utan att avslöja allt för mycket. Ni får hyra filmen, skrika halsen av er och se vad som händer helt enkelt.

Jag vägrade i alla fall att ta kvällsrundan med hundarna efter att ha sett denna filmen ..

2 kommentarer:

  1. Spännande, den måste jag verkligen se!! Nu blev jag sugen på filmkväll! Kanske skulle få tummarna ur och köpa mig en ny dvd;) Helst i går;) Kram

    SvaraRadera
  2. Vill du ha någon som höjer spänning ytterligare med hysteriska skrik så kan Jag ställa upp! ;) Haha! Kram!

    SvaraRadera