lördag 30 juni 2012

Ready for some love?

Wow, vilken underbar dag det har varit!

Kring lunch åkte Jag tillsammans med underbara Ellen & Andreas till Åhus för att knäppa av några bilder. Solen lyste, det var varmt och härligt, faktiskt så pass så man kunde gå i det där annars så kalla havet utan att förfrysa. Ellen & Andreas, lika kära och gulliga som vanligt stod de där framför kameran, allt var så naturligt, man kunde tro att de inte hade gjort något annat tidigare än stått framför kameran. Att säga att bilderna blev bra är en underdrift, det blev fantastiska, fantastiska med två fantastiska människor i fokus. 

Ready for some love my friends?















( För er som inte vet så är det bara att klicka på bilderna för att se dem i större format ..)

2 kommentarer:

  1. Men åååå va fina bilder Jannika, superduper fina!!! Snart är det Lovas tur... Och kanske min.... Om jag vågar;) Lovas tur är det i alla fall:) Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Visst är de fina? Ellen & Andreas är verkligen helt underbara tillsammans! :)
    Jag hade mer än gärna fotat dig Jennie! Kan säga redan nu att det hade blivit bra bilder! Men Du ska känna dig bekväm med, det är huvudsaken :)
    Men medan Du funderar så får Jag fota din söthöna! :) Kram!

    SvaraRadera