måndag 25 juni 2012

Sommarrea!

Sommarrean i min och Jimmys favoritbutik klädkammaren drog igång idag och givetvis var Jag där och fyndade en massa!

För ynka 880 kronor fick Jag en massa fina plagg med mig hem.
Till mig blev det ett par mörkblå chinos och tre snygga linnen med spetsdetaljer, allt detta från ONLY. Jag älskar chinos -på andra-  men tycker att Jag själv ser ut till att ha världens elefantröv i de här byxorna, men Jag gav dem en chans efter det att Emmy (min brors flickvän) sa att Jag visst passade i dem. Så skulle Jag märka att någon skrattar åt mina chinos någon gång när Jag bär dem så vet Jag direkt vem Jag ska gå och strypa ;) haha.


Till Jimmy blev det ett par dösnygga mörkblåa shorts från Selected jeans samt en supersnygg röd t-shirt från vår favorit Jack & Jones.



Som ni ser så har Jag försökt mig på att göra ett collage på Photovisi, det blev ju tyvärr inte hellyckat då Jag inte fick till mina bilder precis så som Jag ville, men det får rätt duga så länge tills dess att Jag kanske råkar få en "livebild" på de där kläderna någon gång.

2 kommentarer:

  1. Tyckte dina byxor var jättefina Jannika, de satt som en smäck och hade en fin blå färg!! Emmy hade rätt!! Jag måste se de andra kläderna med sen:)
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Naw, tack Jennie! <3
    Jajemen, du ska få se både mitt och Jimmys sen :)
    Kram!

    SvaraRadera