torsdag 28 juni 2012

Bröllopsbilder

Godkväll sötnosar!

Eftersom Jag inte har särskilt mycket att förmedla från min egen vardag då jag bara har glassat och tagit det lungt så bjuder Jag istället på lite bröllopsbilder från midsommarafton :) . 



 Morten & Micaelas oerhört stilrena och snygga ringar.

Micaelas och Mortens fina gossar Leo & Rocky.







På väg till festlokalen från kyrkan.


 Massor av KÖSSAR hela kvällen of course!



Micaelas fina halsband och brudbukett.



Morten var stilig som få ;)

Ruggigt stilig när han smilade på det här viset, haha!

 Micaela, oslagbart vacker!


Jag ville också kössas på bröllopet givetvis, så Micaela den stackren blev mitt offer.

Sådär, det var allt för ikväll.
Peace & loveJ

4 kommentarer:

  1. Jättefina bilder,du är superduktig Jannika./Annika B

    SvaraRadera
  2. Naw, tack så jättejättemycket Annika! :)

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder :) Shit va du skriver nu, hinner ju inte med och läsa haha:) Så kul!!! Kraaaam

    SvaraRadera
  4. Du vet Jennie, nu är Jag på gång med mitt skrivande, så nu uppdateras det för fullt! :) Kram!

    SvaraRadera