måndag 25 juni 2012

Apolivas BUS

Hm, berättade Jag för er hur Jag använde TanCan's BUSspray innan min lillebrors student? Om Jag nu inte gjorde det så kan jag säga att jag ALDRIG gör det igen! Jäkla vilken panik Jag fick när Jag tittade i spegeln och såg att jag näst intill var helt svart istället för "härligt gyllenbrun" som det stod på flaskan.

Men som Ni vet var det ju bröllop i fredags och det var åter dags för att hoppa i klänning. Att dra på sig strumpbyxor mitt i sommaren är ingen direkt hit och dessutom är det så fruktansvärt fult, så Jag bestämde mig för att prova Apolivas (apotekets) BUS. Jag köpte denna produkten dagen innan bröllopet och smorde benen med den tre eller fyra gånger innan Jag gick och lade mig. När jag gick till sängs hade inte benen direkt fått någon färg och Jag var livrädd för att Jag skulle bli tvungen till att ha strumpbyxor fast jag inte ville.

Klockan nio när klockan ringer på midsommarafton så kollar Jag givetvis på benen det första Jag gör och vad ser jag?
Jo, helt PERFEKTA BRUNA BEN! Apoliva BUS är nu min egna lilla hjälte och Jag funderar på att gå ner till apoteket och köpa upp hela lagret så Jag klarar mig hela sommaren, för någon sol lär det väl inte bli här (hrmhrm ..) .
Inga fläckar, inte ojämnt och varkens gult eller orange! Hur underbart kan det bli? Dessutom återfuktar denna krämen också vilket som är ett stort plus! Helt underbart, eller hur? :)

2 kommentarer:

  1. Åååå va bra, måste testa den!! Här nere på Apoteket?? Kram

    SvaraRadera
  2. Jajemen, det finns här nere på apoteket. Du måste prova den, den är makalöst bra! Kram!

    SvaraRadera