söndag 10 juni 2012

För Jimmie har tagit studenten, för Jimmie ....

Det har varit bråda dagar då det vankades student igår. I fredags fixades en hel del och igår morgon/förmiddag fixades det sista innan det var dags för studentfest för min yngsta bror på eftermiddagen.

Vet inte riktigt vad Jag ska skriva mer än att det var totalt glädje, tårarna letade sig fram i ögonvrån då Jag såg min "lilla lilla" bror springa ut från skolan glad i hågen över att det hela äntligen var slut. Det var likadant när min andra bror tog studenten, då stod Jag också där och bölade som en kärring eftersom Jag var så stolt över min helt fantastiska bror.

Så hemskt mycket mer finns inte att skriva, inte mer än att det var en lyckad dag och att de hade en makalöst TUR med vädret, ösregnet kom en halvtimme innan (och varade i fem minuter) de sprang ut och det blev också den enda skuren på hela dagen, helt fantastiskt!

Bilderna nedan får tala för resten, den översta är på mig och mina två underbara brödrar, de två där under är på mig och Jimmie, sen avslutas det hela med Jimmies söta studentskylt :) .

Take care!
J







4 kommentarer:

  1. Så fina syskon :)

    SvaraRadera
  2. Ja ni är verkligen jättefina på fotona!!! Sötnosar <3 Tänk när ni ser på dessa fotona om 20 år, haha;) Ingen är gladare än jag att det hela flöt på och blev så lyckat, det förtjänade du som hjälpt till så mycket med förberedelserna:) Vädret ryckte upp sig också...rejält...för på fredagen var det ju rena skämtet med regn konstant hela eftermiddagen:( Kram vännen

    SvaraRadera
  3. Haha, ja det ska bli ett sant nöje ett ta fram dessa bilderna igen om några år! Visa barnen och berätta hur full morbror Jimmie var den dagen ;) haha.
    Allt flöt på fruktansvärt bra, vet inte vad Jag har gjort för att förtjäna det, haha!
    Kram Kram

    SvaraRadera