torsdag 21 juni 2012

Hjälp!

Äntligen är det dags för mig att starta upp mitt företag med taktilmassage!
Detta är dock inget Jag ska livnära mig på helt och hållet utan till en början så blir det mest en "vid-sidan-om-grej", sen får vi se vart det hela leder.
Jag ser verkligen fram emot att dra igång detta och allt jobb det innebär - Jag är taggad deluxe!

Men ... (Varför alltid dessa förbannade men?!) Vad fasen ska företaget heta? Det är verkligen dösvårt att komma på något som klingar riktigt bra! Jag har fått förslag som "Jannikahs massage", men allvarligt, hur engagerat låter det? Inte särskilt enligt mig.Jag har funderat på en del på latin, för då kan det bara vara ett enkelt ord som ändå ger ett schysst intryck eftersom det är på latin.

Men eftersom Jag inte kan komma överrens med mig själv så hade Jag tänkt att NI skulle få hjälpa mig! Därför kommer Jag att inom kort lägga upp en "undersökning" här vid sidan om där ni kan klicka i vilket alternativ ni tycker låter bäst.Tycker ni att alla förslagen är rent bedrövliga och bara låter fjantiga så får ni mer än gärna lämna ett bättre förslag i kommentarsfältet ;) .
Undersökningen är anonym så alla ni fegisar som i normala fall inte vågar lämna en kommentar kan delta utan att Jag får reda på vem du är ;) .

Tack på förhand sötnosar!
Jannikah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar