fredag 29 juni 2012

Pinsamt värre ..

Men Jag är jaktänka ikväll. Jimmy drog precis ut med sin bundis för att jaga. Det är andra gången inom loppet utav två veckor som detta händer, fattar inte vad som har tagit åt honom?
Nåväl, så länge han inte skaffar sig någon snuskig examen inom det där "jägeriet" så kan han väl få följa med ut då och då. Men kommer han med förslaget att ta jägarexamen någon gång blir det ett fett jävla NEJ.
Stackars Jimmy tycker Ni, får inte bestämma det där själv, må hända att det är, men det skiter Jag i.

Dagen har tillbringats i de södra delarna utav Skåne. Först blev det en runda ner till Malmö där Jimmy skulle kirra något, eftersom Jag hellre ville göra något annat så dumpade han av mig på Entré med glädje.
Eftersom Vi hade bestämt innan vi åkte att vi skulle åka och överraska våra vänner som ligger på BUS i Lund med sin lilla gosse så drog Jag raka vägen in på BR leksaker för att köpa en brandbil till grabben som dessutom hade en massa olika knappar på sig och där med gjorde massor av häftiga och framför allt högljudda ljud.
Det blev även en liten snabbrunda inne på Lagerhaus, men duktig tjej som jag är så handlade Jag ingenting.

Efter en stund kom Jimmy och hämtade upp mig igen. Han informerar mig då om att turbon på min pärla förmodligen är gone. Suck. SAAB = Sälj Aset Annars Byt. Jag är så makalöst trött på den där bilen nu, eller bilen och bilen, alla kostnader den drar med sig för den är inte billig någonstans den där saken. Vi funderar väl så smått på att byta den till en Opel Insignia istället, den är nästan lika snygg som pärlan, inte riktigt, men nästa och det får väl duga antar jag.

Nåväl, Vi körde raka vägen till Lund där Vi hälsade på våra vänner och deras underbara gosse. Vi tramsade och skrattade i 1,5 innan vi var tvungna att köra hemåt för att komma hem och gå ut med våra egna gossar.

Och nu sitter Jag här helt alena, kränger godis och kollar lite inspiration inför morgondagen strandfotografering med Ellen och Andreas. Jag hoppas innerligt att jag får lägga ut några bilder här för dem, för Jag har samma känsla som jag hade dagen innan jag fotade Josefin, känslan av att veta att bilder kommer bli helt amazing. Kollar ni in här imorgon kväll igen så kan jag nästan lova att Ni får en skymt utav någon bild.

Nu ska Jag kolla vidare på diverse bloggar och inspirationsbilder inför imorgon.

Godkväll på er!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar