tisdag 26 juni 2012

Pepmood

Småler, sjunger, gör lite hemliga moves till "Wild ones" här i köket framför laptopen utan att någon ser.
Det är en bra dag idag. Alltså, en riktigt bra dag. En riktigt bra dag trots att jag inte är gravid, ska gifta mig eller köpa ett hus. Gått ner i vikt har Jag inte heller gjort, på den fronten är det precis tvärtom, ändå är det bra, härligt va? Inte har Jag vunnit massvis med stålar heller som Jag kan bränna på nya Marc by Marc Jacobs prylar.

Det är alltså inga "överdrivna" saker som har uppenbarat sig här på förmiddagen, men det är inte alltid det som behövs, det där extrema. Efter all motvind så behövs bara det där "lilla", de där orden som sätter guldkant på tillvaron, de som värmer lite extra.

Lugn, Ni kommer få veta tids nog vad det hela handlar om, ganska snart faktiskt (Ni behöver nog inte hålla ut mer än i en vecka). Men Jag vill inte säga något förrens allt är helt klart.

Usch vad taskig Jag är, Jag verkligen hatar när andra människor håller på såhär i sina bloggar/ på sina facebooksidor, ska vara sådär äckligt mystiska utan att kunna säga vad fan saker och ting handlar om .. Och Jag? Ja, nu gör Jag samma sak. Men jag var bara tvungen att skriva av mig någonstans, sorry ..

Nu ska Jag dansa in i duschen och sen fixa till mig för att sen åka iväg en sväng med min käraste Jennie i eftermiddag.

Kanske att man skulle sätta på sig något "extra" idag dagen till ära?

Puss på er!
J

4 kommentarer:

  1. Tror jag vet vad det hela handlade om;) haha!!!
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Jajemen Jennie, klart DU vet! ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Thailändsk massage med happy ending så gobbarna på jöbbet blir glada ;)

    SvaraRadera
  4. Haha, Du kära anonyma läsare - ledsen att behöva säga det men hade det varit det så hade Jag knappast varit såhär lycklig! ;)

    SvaraRadera