fredag 29 juni 2012

Svart/vitt från Ellos.

Det var inte bara mitt älskade smink från Sheer cover som ramlade ner i brevlådan idag utan även Elloskatalogen. Lite halvslött kollar Jag igenom den där katalogen med inte allt för stora förhoppningar om att hitta något i min smak på inredningssidorna, men Jag hade fel. Denna gången hade nämligen Ellos inte bara dragit ihop en massa miljöer i tusen olika färger (som tydligen ska vara inspirerande?) utan även miljöer i svart/vitt!

Jag hittade en dösnygg pall (649:-) som gärna hade fått flytta in till mig tillsammans med påslakanen, filten och den där dösnygga vägglampan (499:-) som ni kan se på mitt eget ihopknåpade kollage. (Det var sören så mycket lättare att göra kollage i paint än i det där prgrammet som Jag skrev om för några dagar sedan.)




Är inte dessa prylar helt underbara?

2 kommentarer:

  1. Ellos kan överraska! Vänta in deras erbjudanden om typ 30 och ibland 40 och 50 procent på valfri vara, kommer hela tiden:) Kraaam

    SvaraRadera
  2. Haha, det är det Jag också väntar på! :D Det gäller bara att ha lite is i magen så får man de där snygga prylarna för ett ruggigt bra pris! :) Kram

    SvaraRadera