lördag 16 juni 2012

Rocky Candy

Oj .. Det visar sig nu att hela natten har sprungit förbi, klockan visar nämligen 04:18 här.
Men ett stackars inlägg till hinner Jag med innan Jag stänger ner.

Sovrummet är ju inte helt hundra klart ännu. Det är fortfarande lite tomt på väggarna här inne, det hade Jag dock tänkt bota med en helt makalös tavelvägg. Först hade Jag givetvis endast tänkt mig svart/vita posters, men sen när Jag googlade på "tavelvägg" så hittade Jag en helt magisk poster, nämligen den här gula godbiten:


Det är säkert många som blir förvånade nu, faktum är att Jag själv nog också blev det till en början. Men tänk er den här gula härligheten omgiven av en massa svart/vita posters .. Jag kommer beställa den i alla fall - och Jag tror det kommer bli dösnyggt!

Godnatt .. eller godmorgon!

J

2 kommentarer:

  1. Du, det kan nog bli riktigt bra:) Jag har svårt för motivet... men gult ihop med det svartvita blir kanoners!! Ska bli så roligt och se när hela rummet står klart:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är inte den enda som har svårt för motivet Jennie, Jimmy tyckder det är GRÄSLIGT och hade mycket hellre haft en fotbollspelare (SÅKLART!) på väggen ;) Haha! Kram

      Radera