måndag 18 juni 2012

Josefin - Del 1.

Precis som Jag trodde så skulle det bli riktigt grymma bilder idag med Josefin!
Jag kan inte säga annat än att det är helt underbart att fota människor som just Josefin, för det var inte många ord Jag behövde säga till Josefin för allt som behövdes bara fanns där. Att kalla Josefin för fotogenic är näst intill en underdrift, Jag vet inte vad man ska kalla henne, men grym blir hon på bild!

För att inte kväva er med bilder så delar Jag upp bilderna på några stycken inlägg, så här kommer första "skörden", fler bilder kommer att komma upp imorgon.

Förressten, vilken bild är din favorit? :)










8 kommentarer:

  1. suuuuuuuuuuuuper bra!!! Från er båda!!!

    SvaraRadera
  2. Visst blev de grymma? Och tack! :)

    SvaraRadera
  3. Alltså, varenda bild är bra!! Svårt att ha en favorit av dem;) Måste jag välja blir det nummer ett och nummer två!

    Du är såååå jäkla bra på att fota Jannika!!!

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  4. Du tycker samma som Jag då Jennie, den första och andra är mina klara favoriter :).
    Tack så mycket sötnos! <3

    Kram Kram!

    SvaraRadera
  5. De är kanon allihopa, men nr 5 & den sista tycker jag sticker ut, de är så underbart naturligt vackra. Men, som sagt, lysande allihopa. Kram / Pia

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket Pia! :) Josefin är en naturlig skönhet, så det var inte supersvårt att få till de där bilderna ;)
    Kram Kram!

    SvaraRadera
  7. Jag glömde skriva vilka jag tkr bäst om, första, den när hon sitter på ängen och de med fjädern i örat!! I like!!

    SvaraRadera
  8. Minna: Som Jag skrev till Jennie så är den första även min stora favorit! :)

    SvaraRadera