fredag 22 juni 2012

Bröllop.

Klockan är över midnatt, det är den 22 juni. Om 10 timmar ska Jag vara på plats hos min farbrors blivande fru för att börja fota förberedelserna, sen är det bara att köra på, bruden ska fotas innan vigseln, lika så brudgummen, först efter vigseln ska de fotas tillsammans.

Usch vad Jag är blödig, tårarna stiger i ögonen nu när Jag bara tänker på vigseln, hur kommer det då gå imorgon? Bah!

Det kommer att bli en helt underbar dag imorgon, skitsamma om regnet öser ner! (Bara det är fint när vi fotar, hrm ..). Lär uppdatera lite bilder på Instagram (j4nnik4 heter Jag där.) under dagen, om inget annat så kommer det säkert läggas upp en och en annan bild här på söndag.

Nu blir det sängen.
Sov gott och trevlig midsommar på er sötnosar!

Jannikah

2 kommentarer:

  1. Ska bli så spännande att se bilderna:) Ska ha ifönen i högsta hugg i morgon ;) Hoppas ni får en helt fantastisk dag med bra väder ( även om de inte lovar det) god mat och härligt sällskap!!! På bröllop FÅR man fälla både en två och tre tårar, så det är bara och lipa på;)
    Ha så kul om vi inte hörs innan, kraaaam

    SvaraRadera
  2. Två - tre tårar?! Jag kommer behöva en hel jävla lastpall med näsdukar kan Jag berätta! ;) haha!
    Jag håller tummarna för vädret, än så länge ser det fantastiskt ut, men de kan ju tyvärr ändra sig .. Men som sagt, jag håller tummarna! :)
    Hoppas att både du och Lova också får en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera