torsdag 21 juni 2012

Tävling!

Ni har förmodligen sett mina förslag till företagsnamn här till höge på sidan. De där namnen Jag har som förslag är väl "okej", men inte mer, tyvärr ..
Därför gör Jag nu en tävling utav detta istället - det hela är "lätt", du delar antingen min blogg på din facebooksida eller i din blogg och mailar sen ditt förslag på namn till företaget på antingen min facebooksida eller j4nnik4@hotmail.com .

Den som kommer med det förslaget som Jag sen döper mitt företag till får en helkroppsmassage (värde 500 kronor).

Lycka till allihopa!
Jannikah

4 kommentarer:

  1. Gäddans Massage AB

    SvaraRadera
  2. Du Mr. Anonym, den som ger det sämsta förslaget kommer också att belönas - MED EN KÄFTSMÄLL! ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, vilket jävla förslag alltså!! Varför Gädda? Det är jättesvårt.... Jag kommer inte på något så här spontant, men ska tänka på det:) Kram

    SvaraRadera
  4. Varför gädda? För Jimmy är helt körd i pannan! ;)
    Kram!

    SvaraRadera