onsdag 11 juli 2012

Pigg.

Jag känner mig helt okej idag, vilket som är jättehärligt! Att skratta, hosta och nysa känns dock, så Jag försöker att låta bli.

Har för det mesta bara vilat idag, det har dock kliat i mina fingrar, Jag hade så gärna velat rensa i ett skåp! Men jag lade band på mig själv, Jag får inte fara på som en idiot såhär kort efter, Jag måste bli riktigt bra först!

Framåt eftermiddagen gick Jag dock in och tog en dusch, vilket som verkligen behövdes, för Jag luktade inte hallon direkt, hrm. Ni vet, inte duschat sedan i måndags och då fick Jag inte använda deo eftersom Jag skulle ligga på operationsbordet, huja, ni kan ju bara tänka er stanken.
Jimmy kom hem lagom lägligt efter min dusch och kunde både torka mina ben och hjälpa mig på med underkläder och byxor, stackars karl vad han får stå ut nu.

Efter att ha fräschat till mig en aning så åkte vi till Hästveda marknad tillsammans med min bror och hans flickvän.
Jag vet inte varför man tvunget måste asa till den där förbannades marknaden varje år då det är enbart skit och åter skit som säljs på det där stället, men lik förbaskat åker man dit. I år sträckte Jag mig ändå ovanligt långt och handlade för hela 80 spänn, en Ice-slush och tio vaniljmunkar, haha!
Jag som annars brukar rusa igenom den där marknaden på nolltid var den som gick sävligast och sist idag, vilket som tydligen uppskattades utav dem andra att min annars så stressiga attityd var borta.
Lite småstolt var Jag över mig själv då jag satte mig i bilen för att åka hem, Jag orkade verkligen ta mig igenom den där marknaden två dagar efter att ha blivit opererad.

När Vi kom hem igen från marknaden så högg Vi in på en helt fantastiskt god red velvet tårta som var till mig från min bror och hans flickvän såhär efter operationen. Som sagt så var den fantastiskt god och precis lika mäktig, det var med nöd och näppe att den sista skeden gick ner. Tack så jättemycket mina sötnosar för tårtan!

Nu sitter Vi här, Jag vid datorn och Jimmy vid sitt xbox, det blir chill resten utav kvällen och Jag antar att det fortsätter även imorgon. Kanske att Jag kan få Jimmy till att dammsuga imorgon så att jag sen kan tvätta av golven, det hade varit härligt.

Vi hörs mer imorgon.

Sköt om er!






     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar