onsdag 11 juli 2012

My BFF - Barnkanalen.

Vad gjorde de med mig där på sjukhuset? Jag hade nämligen tänkt sova fram till i alla fall tio nu när Jag var hemma och var sjukskriven, men icke. Nej, uppe med tuppen vid sju och är döpigg.

Jag får inte gå ut med hundarna såhär kort efter operationen och något annat vettigt får Jag inte heller göra, så det får bli att sällskapa med My Best Friend Forever - Barnkanalen. Just nu är det dock den "lilla blåa Draken", inte sådär jättetilltalande så därför passade Jag på att skriva några rader från telefonen.
Om 40 minuter är det där emot "Höjdarna", då ska Jag sitta helt klistrad och okontaktbar som vilket annat barn som helst ;) .

Annars flyter det på, igår var Jag ute och gick en ytterst liten runda, det tog dock på kroppen (pinsamt nog) och det gick i ultrarapid men det kändes bra efteråt.
Jag känner mig pigg för att vara såhär kort efter operationen, hade tänkt försöka asa mig in i duschen idag också för jag ser ju ut som kom och hjälp mig att dö.

Fick förresten lite frågor igår, bla om vad Jag har haft mer för symptom på endometriosen, svaren kommer senare i eftermiddag/kväll när Jag sitter vid datorn och skriver.

Nu åter till Barnkanalen, sköt om er!

Jannikah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar