tisdag 3 juli 2012

På måndag är det dags.

Jag kommer redan nu med en förvarning om att det kommer bli dött här på bloggen nästa vecka.
Det är nämligen dags för mig att åter igen opereras på måndag för min förbannade endometrios. Om allt går enligt planen så kommer Jag att få åka hem samma dag, annars får Jag väl rätt stanna kvar, vilket Jag också är rätt så  inställd på att jag kommer få göra.

Jag är nervös som få och har makalöst ont nu, därför är tyvärr inte mitt humör på topp, fast jag försöker.
Är fruktansvärt orolig för att bli sövd denna gången eftersom det var jättejobbigt för mig förra gången, fick en ruggig panikångest precis då det var dags för att bli sövd.

Jag ska dock försöka fixa till några förinställda inlägg mellan måndag och onsdag så det inte blir total dödstorka om Jag skulle få stanna kvar ett par dagar på sjukhuset.


Var rädda om er!

2 kommentarer: