tisdag 3 juli 2012

Kvällens tidsfördriv - ugglecupcakes

I brist på annat nu på kvällen så satte jag igång att göra ugglecupcakes. Faktum är att de faktiskt inte är så svåra att göra som det ser ut! Ni får dock tyvärr stå ut med kassa iphonebilder, hoppas att Ni klarar er.



Dessa ska Jag bjuda på imorgon när Vi ska hem till Jimmys syrra och hennes familj, hoppas att de går hem :)

 Jag vill även passa på att säga stort tack till min kära granne Minna som räddade Jimmy från ett utbrott från mig genom att ha kakao hemma då vår helt plötsligt var slut, haha!

Nu är det dags för sängen för min del,
godnatt på er!

2 kommentarer:

  1. Så jäkla söta dom blev. Hoppas dom smakar!! Vilken tur att man har grannar:) Det var så lite så!

    SvaraRadera
  2. Haha, tack Minna! Skulle det vara något Ni fattas någon gång så är det bara att komma och plinga på :)

    SvaraRadera