torsdag 31 maj 2012

Lyckorus.

Efter några dagars tystnad så är Jag tillbaka, nu som diplomerad taktilmassör!
Var nämligen i Göteborg i början utav veckan tillsammans med Therese (som Jag lärde känna i början utav massageutbildningen) och gjorde min examination och blev godkänd, så jäkla härligt!
Vi hade två härliga dagar i Göteborg, det blev mycket skratt, Vi käkade gott på avenyn och bara njöt!
Så nu när jag är diplomerad så är det bara att köra igång med en egen (liten!) verksamhet, Jag klurar och klurar på marknadföring, priser, lokal, kurser, osv, vilket som kommer att bli riktigt bra så småning om!

Under tiden då jag var i Göteborg så fick jag även ett samtal från kvinnan som äger tiken som Tevez parades med. De hade varit och gjort ultraljud på Zara (som tiken heter) och det finns minst tre små valpar där inne i magen, så himla mysigt! Valparna kommer att komma ut om drygt en månad ungefär och det ska bli så roligt och intressant att få följa dessa valparna och se hur de utvecklas och hur de blir, följa deras tävlingar och se deras framgånger och se om man kan se några typiska tecken efter Tevez eller efter Zara.
Så om en månad vet ni precis vad Ni har att vänta er, tusentals bilder på små valpar som mest liknar råttor och som man aldrig tror att det ska bli något av, haha! Men vänta sen tills de blir 5 - 6 veckor, då kommer Ni att vilja köpa hela högen ;) .

Rent allmänt annars, utöver dessa små lyckorus, så är allt bra, det rullar på i sin vanliga ordning.
En sak som dock är en lättnad är att examinationen är över så jag kan äntligen börja läsa på den nya boken av Mari Ljungstedt som Jag beställde för ett tag sedan. Nu hoppas Jag bara på antingen en solig lördag eller söndag (givetvis helst båda!) så man kan ligga ute och läsa i ett härligt väder.

Nu blir det chill i soffan fram tills det är dags för sängen, förhoppningsvis så blir det några skilda världar avsnitt innan Jag släcker ner för dagen ;) .

Take care!
J

2 kommentarer:

  1. Har sagt det tidigare men säger det igen GRATTIS till examen <3 Nu ligger framtiden för dina fötter när det gäller denna branschen, satsa fullt ut! Du har inget att förlora på! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket finfina du! <3
    Kram!

    SvaraRadera