söndag 6 maj 2012

Sovrummet är färdigmålat, det nya golvet ligger där, sängborden är på väg och lika så sängen.
Jag har myst för mig själv när Jag har legat i det vitmålade rummet på madrassen som ligger rätt på golvet tills den nya sängen anländer. Det kommer bli så fint där inne! Jag längtar så fruktansvärt tills Jag kan visa er före och efter bilder! Det kommer dock tyvärr dröja två veckor till innan allt är på plats, men då lovar Jag att bombadera er med detaljerade bilder på rummet.

Nu blir det mys i soffan med chokladbollar till Big Brother.

Godkväll på er!

3 kommentarer:

  1. Jag riktigt längtar tills ni är klara, kan knappt vänta;) Kram

    SvaraRadera
  2. Du kommer ångra den där kommentaren bittert om två veckor då det kommer upp bilder på minsta detalj där inne ;) Haha!
    Kram

    SvaraRadera