måndag 14 maj 2012

Taktilmassage.

Några vet, några vet inte - för er som inte vet så har Jag nu i vår gått och utbildat mig till taktilmassör.
Min examination för att bli diplomerad taktilmassör kommer att äga rum om exakt två veckor, vilket jag är äckligt nervös för fast Jag innerst inne vet att Jag jätteduktig på det Jag gör och har fått väldigt mycket rörande beröm från mina kunder.

I vilket fall som så har det efterfrågats om Jag möjligtvis inte säljer presentkort, vilket Jag inte har gjort innan men nu har kirrat fram saker till så jag kan göra det med. Presentkort är perfekt att ge bort, särskilt nu när morsdag börjar närma sig!

Pris för två helkroppsmassager är 500 kronor, köper Du tre helkroppsmassager får du dem för 600.
Vilket som rent ut sagt är ett riktigt pangpris!

För mer info eller frågor lämna bara en kommentar i kommentarsfälltet eller maila mig på j4nnik4@hotmail.com .

5 kommentarer:

  1. Taktilmassage är ju inte massage på det sättet som folk nog tror när du skriver.
    Du får nog vara lite mer tydlig med vad det faktiskt är, annars är nog risken att dom som kommer blir besvikna.
    Menar, tänk om någon som har värk och är trött i kroppen och verkligen är i behov av en ordentlig massage kommer. Blir kanske inte riktigt som man tänkt sig då. Bara ett tips!

    SvaraRadera
  2. Anonym: Du missade kanske nedersta raden i mitt inlägg där det står att man får mer info via mail.
    Jag skulle aldrig ta emot en kund utan att förklara vad taktilmassage är och vad det är bra för.

    Och du, är det något taktilmassage är bra för så är det värkande och trötta kroppar.

    SvaraRadera
  3. Man varken knådar eller arbetar särskilt mycket med musklerna ju, men visst, klart man blir avslappnad, det är ju det som är själva grejen. Men det finns inget som tyder helt 100 på att det faktiskt funkar som smärtlindring. Därför taktil stimulering är ett bättre namn.
    Jag är själv massör och funderade i banorna på att utbilda mig till detta också, därför jag ville skriva. Så det är alltså inget påhopp!

    SvaraRadera
  4. Vilken bra idé med presentkort, och så fina presentkort sen! Jag hade blivit överlycklig för ett sånt!! Kram

    SvaraRadera
  5. Anonym: Jag förklarar som sagt alltid för mina kunder hur det går till innan de bestämmer sig för att boka ett tillfälle.
    Det brukar också ligga i ens intresse att få veta innan man bestämmer sig vad man får för pengarna.
    Och det är väl klart att det inte funkar på alla, precis som vanlig massage eller vilken medicin som helst, så därför tycker Jag att det absolut kan heta taktil massage.

    Jennie: Du får säga till Lova vad Du vill ha i morsdagspresent, sen får hon och Per bara se till att kirra det ;) Kram Kram!

    SvaraRadera