onsdag 23 maj 2012

Varma dagar.

Varma härliga dagar har kommit till Skåne - lovely! Där av har bloggen blivit lidande eftersom den enda tiden Jag spenderar inomhus är när Jag sover och duschar.

Dagarna springer förbi, skolavslutningen närmare sig och även min semester. Från början skulle Jag haft en sen semester men nu blir det en tidig istället. Jag valde att ändra min semester då Jag inte riktigt vet hur det blir efter operationen, skulle det gå åt fanders så vill Jag i alla fall ha hunnit njuta liiiite av sommaren.

Livet lunkar på, det händer inte så mycket för tillfället, vilket som faktiskt är väldigt skönt. Det är skönt att för en gångs skull bara kunna vara, särskilt i detta härliga vädret.

Dagen har tillbringats med min yngsta bror.Vi åkte tillsammans med hundarna till en lite härliga badplats där Jag och min bror solade på bryggan medans Tevez var mer i vattnet än på land, så han har fått ett duktigt träningspass idag av allt simmande!

Då det började svalna av så smått blev det korvgrillning här hemma och sen har det inte hunnits med mer.
Det ska dock bli städat här då hundarna har dragit in massor av gräs, det är nästan så jag kräks lite i min egen mun då jag ser hur golven ser ut, men det blir det snart ändring på, typ nu.
Godkväll sötnosar!

1 kommentar:

  1. Du gör rätt i som njuter av solen och värmen istället för att häcka vid datorn;) Vi som läser får helt enkelt ha tålamodet att vänta på nästa inlägg då'rå! :) Vad är det du ska opereras för?=/ Har nog inte koll på vad din sjuka handlar om :(

    SvaraRadera