onsdag 2 maj 2012

Sängbord.

Golvet är lagt i sovrummet, nu är målarna här för att låta det gräsliga rummet gå från äckligt vinrött till härligt vitt - det bästa är att allt är klart på FREDAG!
Fram tills fredag så vrider och vänder Jag på vad Jag ska ha för små detaljer där inne. Att allt ska vara i klarglas är det inget snack om, allt det där är dessutom redan fixat då jag var på besök hos mormor och morfar i fredags och hämtade hem duktigt med Ittalaprylar.
Det som jag mest funderar över är vilka och hur många posters som ska få hänga där inne, bara en eller kanske två .. eller fler? Ah, jag vet inte, väl att Jag har några dagar till på mig innan allt ska ställas i ordning!

En sak som är färdig i alla fall är sängborden! Jag har beställt dessa underbaringarna i metall här under från Designtorget som är designade av Ehlen Johansson. Kommer få dem nu i veckan och det ska verkligen bli ett sant nöje att få upp dem på väggen! :)

Bild från designtorget.se

2 kommentarer:

  1. Superduperfina!! Det blir fint till den i övrigt sparsmakade svartvita inredningen och klarglas blir pricken över i! Ni kommer somna som barnungar i ert nya fina sovrum;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ohyes att Vi kommer! Kommer att vara sådär äckligt nöjd med mig själv och somna med ett snuskigt leende på läpparna varje kväll när det väl är klart ;).
    Kram!

    SvaraRadera