fredag 27 april 2012

Trött.

Efter att ha varit uppe i nästan ett helt dygn i sträck (förutom 2 sovtimmar) så är Jag rätt sleten.
Att dagen dessutom börjar med ett samtal från Jimmy att någon idiotjävel har slagit in bilrutan på vår bil och tagit ett xbox som låg där gjorde inte mig ett dugg piggare. Jag kunde ha satt mig rätt ner på stationen i Lund och bara bölat. Man blir så jäkla less. Inte för xboxet:, inte för bilrutan utan för att folk orkar hålla på som det gör. Suck.

Sakta men säkert blev dagen dock bättre ju längre den gick. Först kom Micaela hit och lunchade och kort därpå kom en härlig massagekund.
Nu håller Jimmy och hans pappa på att lägga golv i hallen, vilket som kommer bli kalassnyggt! Då hallen är färdig (vilken den förhoppningsvis snart är ..) så ska Vi även ge oss på sovrummet. Så nu medans grabbarna har lagt golv i hallen har Jag totalrensat sovrummet från möbler, och vill ni veta vad det bästa är? Inte EN ENDA av de där förbannades fula möblerna ska in i rummet igen! Utan de ska raka vägen till tippen, så jäkla härligt! Det ska bara vara nytt och fräscht i sovrummet. Dock så är sovrummet inte helt färdigt förrens om en vecka, för det är först på onsdag det kommer några nissar och börjar tapetsera om från äckligt vinrött till härligt vitt. Men Jag står ut, för tills dess hinner Jag kanske även få hem alla ruggigt snygga möbler så allt kan få flytta in på en gång :) . Vad som ska in i sovrummet kommer Jag visa er på söndag då Jag förhoppningsvis har bestämt allt som ska vara där.

Just för tillfället ser det ut som att helvetet har brakat loss i vårt vardagsrum - madrasser, täcken, kuddar, sängbotten, två stora tvapparater och annat skit står huller om buller här inne. Men det får vara som det är, som sagt så vet Jag att det inom kort kommer att bli väldigt, väldigt bra!

Kanske att Jag visar hallen redan senare ikväll hur det blev, Vi får se vad som hinns med.

Nu ska Jag fortsätta leta lite inspiration till sovrummet, det Jag är mest ute efter nu är några snygga stora kuddar Jag kan ha i sängen samt en schysst lampa. Jag vet precis vad Jag vill ha, nu ska man bara hitta det någonstans med ..

Take care!
J

2 kommentarer:

  1. Jädra va spännande det ska bli detta...att se förändringen som växer fram:) Jag tror det kommer bli kanon! Kul att det blir nya möbler också, då känns det extra bra allting! Kram

    SvaraRadera
  2. Nya möbler is the shit, de kan få en att glömma alla världens bekymmer för några minuter ;)

    SvaraRadera