måndag 16 april 2012

Back on track.

Längtan efter att skriva blev för stor, det har kliat i fingrarna varje dag då Jag har kollat in vänners bloggar, alla dessa inspirerande texter, bilder och härliga kommentarer, Jag ville vara "en såndär" igen.

Stabilast i byn med höga mål i sikte, nu kör Jag på och skriver igen! Nu ska det visas inspirerande bilder, ironin ska flöda och det ska kräkas på folk som inte är värda något bättre. Hemligheter ska avslöjas, smultronställen ska avslöjas och personliga bilder kommer att läggas ut. Till slut kommer viljan efter att bara vilja ha mer av mig få er att besöka min blogg mitt i natten (trots att ni ska upp till jobbet dagen efter).

Är ni på?

Välkomna tillbaka älskade läsare!

1 kommentar:

  1. Jag är på att läsa :-) blir ju sällan man möts och snackar utanför vårt hem såå ääh, jag följer gärna.

    SvaraRadera