onsdag 18 april 2012

Hej förkylning!

Ja, då var det dags igen! Hes, halsont, yr och allmänt matt. Så fruktansvärt härligt och välkommet nu när Jag ska åka iväg i två dagar för att jobba och är inte åter hemma i min säng förrens 21.30 på fredagkväll.

På tal om att åka bort så är det packning som står på listan innan Jag åker vid 11.30.
Direkt här efter ska hundarna rastas, sen ska kläder och skor ner i resväska, mediciner ska hämtas ut på apoteket och dricka och någon frukt ska inhandlas på ica, sen är Jag väl näst intill redo för att åka.
Så de närmsta dagarna kommer bara bestå utav små uppdateringar, nästa kommer väl först imorgon kväll då Jag & Elin har checkat in på hotellet i Malmö.

Gårdagens fotografering var helt underbar, vilka stjärnor Jag fotade! De var båda spända till en början, men de slappnade snabbt av och Vi kunde ta härliga spontana bilder som dessa här nedanför som bara blir till när man enbart tramsar och menar noll allvar ;) .




Jag avslutar med dessa härliga bilderna, hörs imorgon kväll igen!
Take care!
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar