tisdag 17 april 2012

Snö?


Jag började med att skriva en lagom hetsig rubrik om det som förvånar oss alla idag - snön.
Men efter att ha läst det Vi flesta följer på aftonbladet - rättegången mot Breivik - så nej, den där hetsiga rubriken över lite fallen snö var lite väl häftig mot annat som pågår i världen just nu.

På tal om rättegången mot Breivik så har den fortfarande inte dragit igång då en nämndeman hade skrivit ut en kommentar om att Breivik inte förtjänade något annat än dödsstraff via sitt facebookkonto, smartass! Så nu ska den här mannen bytas ut innan det hela kan dra igång igen. Då det drar igång igen är det dags för Breivik att ge sin version, vilket de tack och lov inte visar på tv, det kommer bli fullt tillräckligt att bara få läsa det.
Fler ord för detta finner Jag inte just nu, inte mer än att Jag vid sådana här tillfällen är extra sugen på att ta upp kampen ännu en gång med mina kamrater i "mitt parti" för att lysa med alla människors lika värde.

Dagens schema kommer bestå av lite av varje, dels ett läkarbesök i Hässleholm, sen en parfotografering och slutligen kalas hos fina Lova som har fyllt tre år.

Parfotograferingen ser Jag verkligen fram emot, det var längesedan sen sist! Ska fråga paret vid fotograferingen, får jag deras tillåtelse så kommer det att publiceras lite bilder här senare ikväll. 
Om inget annat så kommer det säkert komma upp lite bilder från hönapönan Lovas kalas.

Nu ska Jag ge mig ut med hundarna en runda innan Jag går in i duschen och gör mig riktigt redo för dagen.
Jag bjuder på en bild från gårdagen då Jag, Jennie, Lova och hundarna var ute på Näset och hade en riktigt mysig eftermiddag med fint väder och fika vid strandkanten.

Take care!
J




2 kommentarer:

  1. Å lilla hjärtat så stolt hon var när hon fick hålla i Pytte:) Vi måste göra om det snart igen! Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, hon är för söt lilla hönan!
    Ja absolut, det måste Vi! Var supermys att spendera några timmar där uppe! :)
    Kram

    SvaraRadera