tisdag 14 augusti 2012

I en enda stor röra.

Jag sitter i en enda stor röra av papper. Det ska skickas brev till försäkringskassan, försäkringsbolaget, mitt förra jobb och a-kassan. Dessutom ligger här massor av kopior från min journal, instruktionsmanual på den nya skrivaren som jag hämtade ut tidigare idag, tågbiljetter, kursinformation, reklam, andra brev .. Behöver Jag fortsätta? Det är verkligen papper överallt och Jag har ingen större lust till att ta tag i det för tillfället. Förhoppningsvis så ska orken infinna sig imorgon till att röja undan här och få rent och snyggt.

 Dagen i övrigt har bestått av
  • ett möte på arbetsförmedlingen som var totalt värdelöst, det var över på 40 minuter och gav mig så mycket som noll.
  •  hundpromenixer, givetvis.
  • Lova har varit här och förgyllt tillvaron i några timmar.
  • Installation av den nya skrivaren/kopiatorn/scannern som visade vara riktigt grym
  •  Avslutningsvis så cyklade Jag inom och handlade det absolut nödvändigaste som man bara måste ha för att överleva: All braun crunchy bites, bananfil och lipsyl.
Morgondagen kommer att bestå av mys med Jennie & Lova, samt en fotografering av Lova, var det hela ska ske får vi dock se, men kommer vi inte på något annat så får det bli sedvanliga Näset som aldrig sviker när det gäller fotografering ;) .

Nu ska mailen och facebook kollas en sista gång, sen blir det sängen.

Godnatt på er!
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar